Saturday, December 29, 2007

«Η ευρυζωνικότητα στηρίζει τις σουβλακερί »

Τα σουβλάκια ήτανε πάντα το πάθος μου. Μου άρεσε να τα τρωώ με απ΄ολα, η αν ήθελα χωρίς τζατζικι και κρεμίδι αλλά με μπόλικη μουστάρδα και πατάτες. Μου αρέσει η μουστάρδα με πατάτες. Ξέρω ενα μαγαζί στα Λιώσια που κάνει φοβερές πατατες με μουστάρδα. Η στην Ανω Τούμπα είναι; Θα σας γελάσω. Λοίπον η ευρυζωνικότητα που λέγαμε, θα μπορουσε να ενυσχύσει την...Λιώσια είναι! Το θυμήθηκα! Λοιπόν στα Λίωσια όχι μόνο υπάρχουν καλά σουβλατζίδικα που σου βάζουν με διπλή πίτα , αλλά έχει και κατι στριπιτιζάδικα αλλό πράμα. Με κάτι κορίτσαρους απο δω μέχρι κει πάνω με κατι βυζάρους ή Παναγιά να σε φιλάει! Αλλο να στο λεώ και αλλο να το βλέπεις!
Κάτι που μου αρέσει ακόμα είναι να μπαίνω μέσα στο ασανσέρ αφου έχω φαεί πρωτα δύο πιάτα φασολάδα ενω βρίσκονται και άλλοι μέσα. Ρωτω πρώτα σε ποιον όροφο θα κατέβουν και φροντίζω να βγω πρώτος την ίδια ωρα που την αμολάω.
Αλλά ας μιλήσουμε για την ευροζυγονι...την εργοζυβρο...εζω.....ευρυζωνικότητα! (ουφ το καταφερα ο πούστης). Λοιπόν είναι πρωτης τάξεως γυναίκα. Λίγο καθηστερημενη είναι, πετάει λίγο το μάτι της αλλά καθαρίζει καλά. Εχει και ωραίο πωπό.
Αυτά μωρέ...

2 comments:

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΖΟΥΜΠΟΥ said...

Ωχ συνγωμη απάντησα στο δικο μου

Unknown said...

Ο Όμιλος Εταιρειών ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ ΑΘΑΝ. Α.Β.Ε.Ε. δραστηριοποιείται στον ευρύτερο κλάδο του επαγγελματικού επίπλου για περισσότερα από 45 έτη, τυγχάνοντας τη μέγιστη αναγνώριση τόσο από την ελληνική αγορά, όσο και από τις 22 χώρες του εξωτερικού στις οποίες πραγματοποιεί εξαγωγές.